דרעי בידידות טורנטו: "מעריך את פעילותכם לפרנסה בכבוד במגזר החרדי"

אתר קול חי No Comments on דרעי בידידות טורנטו: "מעריך את פעילותכם לפרנסה בכבוד במגזר החרדי"
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ביקור מיוחד קיים השבוע יו"ר ש"ס שר הכלכלה הרב אריה דרעי יחד עם צוות משרדו במשרדי הנהלת ידידות טורונטו בירושלים בו שיבח את הפעילות הענפה למען המגזר החרדי ודן בהעמקת שיתופי הפעולה בין משרדי הכלכלה והנגב והגליל לבין ידידות טורונטו.

את ביקורו במקום פתח השר אריה דרעי בפגישה עם סטודנטים חרדים המקבלים את הליווי והתמיכה של ידידות טורונטו במסגרת תכנית חרדים באקדמיה. הרב דרעי התעניין אצל הסטודנטים על הלימודים ועל התקדמותם הודות לליווי המקצועי והמקיף של ידידות טורונטו.

במהלך ישיבת העבודה עם ראשי ההנהלה ובהם מנכ"ל ידידות טורונטו וקרן פרידברג הרב משה שפירא, האזין יו"ר ש"ס לסקירה מקיפה על פעילות הקרן בתחומים מגוונים במגזר החרדי.

ראשי ידידות טורונטו הרחיבו בסקירתם על פעילותם בנושאי כלכלה ותעסוקת חרדים ודנו עם השר על העמקת שיתופי הפעולה עם משרד הכלכלה ומשרד הנגב והגליל במטרה לקדם עוד את אפשרויות הפרנסה בכבוד במגזר החרדי, כשבין היתר דנו בקידום שת״פ בתחום הרפואי עם המשרד לפיתוח הנגב והגליל.

הרב משה שפירא מנכ"ל ידידות טורונטו אמר לרב אריה דרעי כי "כמי שעומד בראש המערכת ,אנו שמחים לארח אותך ולהיות חלק ממקדמי מעגל הפרנסה בכבוד לציבור החרדי. נמשיך לפעול להיטיב בתחומים השונים במגזר החרדי ובהם במתן אפשרות לפרנסה בכבוד תוך מתן התמיכה והליווי המקצועיים".

השר דרעי ציין כי "אני נפגש עם ראשי חברות ענק בתחום ההייטק וכולם מתחננים ומשוועים לתוספת כוח אדם איכותי מהמגזר החרדי ואתם אלה שיכולים לעשות את הקשר הזה".

בנוסף הזכיר שר הכלכלה את היוזמה של שילוב החרדים במגזר הציבורי ומשרדי הממשלה "החרדים לא נמצאים לא בפרקליטות ולא באוצר כי הם לא עוברים את המכרזים השונים, אני מתכוון להביא הצעת החלטה לממשלה שתעגן את המחויבות של משרדי הממשלה לשלב סטודנטים חרדיים בתפקידים שונים, המגוון של הסטודנטים שלכם יכול להשתלב בהצלחה במשרות במגזר הציבורי".

הרב משה שפירא הוסיף וסיפר על שיתופי הפעולה בתחום החינוך, עם מוסדות החינוך החרדיים ובהם רשת מעיין החינוך התורני ורשת בית יעקב.



0 תגובות